Bandă de reparație Super Puternic Adeziv rezistent la apa Sigiliu Repararea Conductei de Benzi de Etanșare pentru Furtun de Reparații
alb / negru / transparent
10cmx1.2m / 10cmx1.53 mil. / 20cmx1.53 mil. /30cmx1.53 de milioane de
3 culoare 4 dimensiuni pentru alegerile tale
Caracteristici:
100% de brand nou și de înaltă calitate.
Super tare bandă rezistent la apa, poate imediat patch-uri găuri mari, fisuri, lacune și scurgeri de informații.
Triple-gros de adeziv care suduri la aproape orice suprafață și funcționează chiar și sub apă.
Reparatii aproape totul (secure sigiliu pentru furtun de reparații, furtun de etanșare, cablu de reparații, reparații de țevi, conexiunile electrice și mult mai mult).
Ecologic, netoxic, rezistent la UV și are o gamă largă de temperatură de toleranță, astfel încât acesta poate fi utilizat în condiții meteorologice extreme.
Excelent pentru acoperiș scurgeri, jgheaburi, jos burlane, bărci, caiace, personal ambarcațiuni, canoe, echipament outdoor, case mobile, Rulote & autorulote, PVC &
tevi pentru instalații sanitare, sisteme de sprinklere, piscine și spa-uri, ferestre, usi, pereti, cusături, guri de aerisire, conducte de aer, creează un super-puternic, rezistent la apa sigiliu, proiecte DIY și
atât de mult mai mult!
Utilizate pe scară largă pe PVC, acril, metal, oțel, cupru, aluminiu, lemn, ceramica, portelan, faianta, sticla, cauciuc, fibra de sticla, stuc, ipsos, piatră, ciment,
beton, perete uscat, EPDM acoperisuri, unele materiale plastice, tesaturi, vinil și atât de mult mai mult!
Caietul de sarcini:
Material: fibra de
Culoare: alb / negru / transparent
Dimensiuni (HxL): 10cmx1.2m / 10cmx1.53 mil. / 20cmx1.53 mil. /30cmx1.53 de milioane de
Latime: 9cm
(Notă: vă Rugăm să permiteți-1-3cm de eroare din cauza manuală de măsurare și o ușoară diferență de culoare cauzate de lumină și ecran.)
Pachetul include:
1Roll x Casete
Bandă De Reparație Super Puternic Adeziv Rezistent La Apa Sigiliu Repairis Conducta De Casete
MicrosoftInternetExplorer4 0 2 DocumentNotSpecified 7.8 磅 Web 0
Politica De Transport Maritim
(1) Pentru a dezertat elemente, Vom face noastre cele mai bune pentru serviciul de tine!
(2 ) vă rugăm să ne contactați cu numărul de articol, ID-ul și defect descriere în termen de 7 zile de la data de pachet.
( 3 ) Ne va oferi feedback-ul pozitiv pentru cumpărător de îndată ce cumpărătorul plătește pentru element.
( 4 ) Feedback-ul este reputația noastră pe.Ne angajăm să excelente servicii satisfăcătoare și continuă să aibă un rating de feedback extrem de pozitiv.
( 5 ) Dacă pentru orice motiv nu sunteți mulțumit, vă rugăm să contactați-ne direct înainte de a părăsi feedback-ul într-un efort de a rezolva orice discrepanțe ați putea avea.
Note Importante
(1) -vă Rugăm să vă asigurați că adresa de livrare oferi la casă și sunt corecte.
-Combine Shipping discount oferit.Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați pentru combine shipping discount.
(2) vă Rugăm să includeți următoarele Informații cu plata.
-Numele Tău Complet.
-Dvs. Complet și Adresa Exactă
-Numărul de telefon (Post office necesită clientului numărul de telefon pentru livrare Internationala).
(3) Impozitul si Taxele de Serviciu.
-Țara ta poate percepe taxe suplimentare sau taxe pe produs atunci când intră în țară.
Retur Și Garanție
(1) în Cazul în care doriți să se întoarcă elemente, nu trimite înapoi de unul singur, fără să ne contactați.Sau nu vom rezolva problema și cumpărător ar trebui să-și asume responsabilitatea pentru consecințe.
(2) vă Rugăm să ne contactați în termen de 7 zile, dacă doriți pentru a reveni elementul pentru a schimba mintea.Rambursare parțială va fi dat.Cumpărătorul plătește taxele poștale de returnare. 15% din suma totală vor fi deduse atunci când restituire, care este pentru ambalare și taxa de transport.
(3) în Cazul în care elementul devine defecte în perioada de garanție.Cumpărătorul poate trimite produsul înapoi pentru reparatii.Cumpărătorul plătește pentru toate taxa de transport.Repararea în mod normal, durează 1-2 luni.
(4) Toate rambursare și înlocuire vor fi procesate în termen de două-trei zile lucrătoare după ce vom primi coletul de retur.
Feedback-ul
(1) Fiecare nemulțumire va fi luate în grijă de către noi, vă rugăm să nu lăsați feedback-ul negativ, înainte de a ne contacta.Vom rezolva fiecare problemă și să depună toate eforturile pentru a se potrivi de cinci stele.
(2) satisfactia Dumneavoastra este prioritatea noastră, dacă sunteți mulțumit cu noi, vă rugăm să lăsați-ne cinci stele și feedback-ul pozitiv.
Contactati-NE
(1) Aici veți obține CINCI STELE client service; Aici veți obține un produs de înaltă calitate la preț scăzut.
(2) Dacă aveți orice întrebare despre produsele noastre, fie înainte sau după vânzare, vă rugăm să ne contactați.
(3) timpul de Lucru: de luni până sâmbătă.