Atenție, Vă Rugăm!
1, Toate piesele noastre sunt testate de bine înainte de a trimite, atunci când vă cumpărați orice piese, te rog da-mi cerere de modelul imprimantei, tensiune 110volt sau 220volt, statutul sau alte detalii pentru bunuri și receptor.Vă rugăm să confirmați mașină de problemă,și trebuie să știi cum să-l instalați sau tehnică pentru a repara.
2, Dacă bunuri de transport maritim este întârziată, vă rugăm să contactați cu noi pentru a extinde termenul de livrare.Uneori, nu există alte motive, cum ar fi vremea, de vacanta, etc.Sper că puteți înțelege.
3, atunci Când mărfurile ajung la locul tău,vă rugăm să ajute și să coopereze cu autoritățile vamale clearance-ul de compania de transport maritim.Verifica mărfurile bine înainte de semnarea factura de transport.Dacă bunurile daune sau rupt,vă rugăm să refuze să primească și să contactați cu noi, cât de repede poți.
4, După ce obține bunuri, dacă orice problemă, vă rugăm să ne spuneți mai devreme în termen de 3 zile.Dacă vrei să schimb sau returnare a bunurilor, ar trebui să plătească toate taxele de transport (include, de asemenea, toate celelalte taxe suplimentare pentru a reveni înapoi) și pachet de produse bine în starea inițială.Avem nevoie de mărfurile în stare bună, fără deteriorarea sau rupte.Despre returnare a bunurilor, se accepta doar prin posta (EMS, Post air mail sau alte post drum).
5, Dacă aveți orice alte întrebări, ne puteți discuta în prealabil.